torsdag 8 januari 2009

Och så kommer känslan

Ska jag nånsin lyckas erövra världen som trendskapande bloggerska så är det nog dags för mig att börja publicera s.k. "dagens outfit"-bilder! Skämt åsido, tänkte bara att jag skulle visa upp mina nya jeans (Lindex, 29:90€) och svarta pumps (Anttila, ca 15€) som jag kom hem med efter mitt stadsbesök igår. Vad tycks? Är personligen mycket nöjd med mina köp, hittills iallafall. Har inte hunnit använda någondera ännu, men vänta bara.

Jag älskar verkligen min häst, och lite extra mycket idag. Han var helt enkelt underbar att rida; mjuk och pigg och ivrig att göra mig till lags. Geizer, my one and only!
Det är dagar som idag, när allt går som en dans, som man bara vill skutta runt och tralla och berätta för alla vilken fantastisk häst och vän man har. Jag ska försöka lära mig att ta vara på tiden i stallet med honom lite mer, för när jag väl har tagit mig dit försvinner alla bekymmer. Hästar är verkligen effektfull rehabilitering för både kropp och själ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar