måndag 8 mars 2010

Don't let me go

Jag hade en stor klump i halsen när jag vinkade av min älskade lillasyster på flygplatsen imorse. Vad roligt det var att ha henne här! Ska försöka uppdatera med lite bilder så snart jag har ork till det.
Efter att min söta lämnat mig så hoppade jag på bussen igen, och åkte in till Dublin city centre. Det blev mycket huvudstad för mig den senaste veckan... huh! Hursomhelst, där mötte jag upp Anna, som kommit från Galway denna soliga vårdag för att tillbringa dagen på andra sidan irrlandet tillsammans med mig. Efter ett obligatoriskt besök på Starbuck's promenerade vi längs Grafton Street och Henry Street och jag köpte inget alls! Duktigt gjort av mig. Det var en underbart fin och trevlig dag utan ett enda moln på himlen, och det var skönt att kunna prata lite finlandssvensk dialekt ännu en dag. Ska försöka ta mig tid att besöka henne i Galway någon dag också. När solen gick ner satte jag mig åter på buss nummer 133 och styrde kosan hem till Wicklow igen.

And I'm very happy and excited and I honestly can't believe it. He's out of my league! Or is he? I'll have to wait and see... it's a bad thing I'm not very good at waiting though. I. Want. It. Now.

2 kommentarer:

  1. Oh Malin, he is defently NOT out of ur League! You are fantastic!
    Trust me you beautiful big finish girl :D ♥
    By the way, i defently want to see you again!!! MIss you :)

    SvaraRadera
  2. hihi, thanks sweetie :D of course, we have to meet some evening this week! ^^

    SvaraRadera