tisdag 16 mars 2010

We love IKEA

Jag har köpt knäckebröd! Vad jag har saknat knäckebröd! Och så tyckte Sarah att det var roligt när jag sa "krusbär". Jag blev alldeles till mig när jag såg att de hade hjortronsylt också. Och Kalles Kaviar bara måste jag ha, fast jag inte ens tycker särskilt mycket om det. Bäst av allt var nog ändå köttbullarna. Och kokosbollen. Och ljuset, som doftar av tropiska frukter, som jag köpte.
Varför har jag inte besökt IKEA tidigare? Nu vill jag flytta till en ny och omöblerad lägenhet igen och ha massvis med pengar över för IKEA-saker.

Vi hittade även Sarah's tvillingsyster Meike på flygplatsen. Sedan körde vi söderut mot Wicklow i 120 km/h längs motorvägen igen. Nu ska jag sova. Imorgon kväll och på onsdag ska vi fira St. Patrick's Day! YAY!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar