tisdag 2 mars 2010

You can never say never

Lunchpaus. Jag är lite småskakig i benen, efter att ha ridit unghästen Kate, som idag beslutade sig för att stegra sig x antal gånger. Jag blev nästan rädd för att hon skulle falla över, men det löste sig till sist ändå. Kämpade på och jobbade ute på ridplan i en timme, och med den hästen gäller det verkligen att använda benen... Jag kommer ha träningsvärk de kommande dagarna, misstänker jag.
Nu ska jag ut och rida häst nummer tre. Ingen rast och ingen ro. Bråttomt idag.

2 kommentarer:

  1. Mhm.... i jsut can guess what it is about and that rly doesnt sound good :/ poooooooooooooooooooor Malin ♥

    SvaraRadera
  2. hehe, i just wrote that my legs feel like jelly after riding kate who reared and stuff. and that it is a busy day. ;)

    SvaraRadera