fredag 26 mars 2010

Too much going on

Nu är jag sjukt j-vla fed up på allt stressande hit och dit. Jag hänger inte med!
Ikväll är första kvällen på evigheter (så känns det iallafall) som jag bara ska tillbringa hemma på gården och inte åka iväg någonstans och inte träffa någon och inte göra något alls. Även om jag har massvis med saker som verkligen borde göras och människor jag borde hinna träffa. Men jag orkar inte. Jag behöver en liten paus från omvärlden och alla måsten, om än bara för en ynklig liten kväll.

Om en vecka kommer Sia hit, och det ska bli jätteroligt. Sedan är det endast sexton dagar kvar, och det däremot är inte roligt alls. Varje gång jag tänker på det (och om jag inte påminner mig själv, så är det alltid någon som kommer ihåg att påpeka det) får jag en stor klump i magen och halsen och känner för att skrika rätt ut eller krypa in i något hörn och gråta en stund. Och jag överdriver inte.
This is going to be the worst break-up in my life so far. I'm too much in love with this country.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar