fredag 19 mars 2010

She is back in town

Jag åkte iväg hem till Sarah för att titta på film ikväll. Ett par minuter efter att jag anlänt och satt mig ner för att äta min hämtmat, hoppar plötsligt min underbara, tyska vän Antonia ut från sovrummet för att ge mig en stor kram! Söta, snälla, härliga Antonia, som jag tycker så mycket om, och inte har sett på ett par månader!
Hon kom till Irland idag, och stannar i tolv dagar, och besöket hit har de planerat utan att jag anat någonting alls. Det är nästan äckligt gulligt att de ville överraska mig så. Och de lyckades. You made my day, girls, thank you! And I'm so happy to have you back here with me for a while, Toni!

Toni och jag på stranden i Britta's Bay, en dag i början på januari.

2 kommentarer:

  1. Yes we made ur day ;) i was soooo excited all day long ;)

    SvaraRadera
  2. haha naaw :D yeah i was so happy! thanks!

    SvaraRadera