lördag 13 mars 2010

There are moments when I don't know if it's real, or if anybody feels the way I feel

Chefen och hans fru och son åkte iväg söderut till Cork i morse, och återkommer imorgon kväll. Det betyder att jag har gården och djuren alldeles för mig själv i ett par dagar! Skönt, för då får jag göra allt i min egen takt. Lite lat har jag också varit, men det gör inte så mycket, för jag har gjort det mesta nu iallafall.
Imorgon får jag ridsällskap av Sona, som jobbade här innan mig och nu är på besök i landet igen, det ser jag fram emot! Vi kommer nog att ha mycket att prata om.

Nu överväger jag att köra in till Wicklow town en vända och handla lite vessapapper, mjölk och äppel. Eventuellt tar jag med mig lite take-away från kinesiska restaurangen också. Det skulle sitta bra i magen. Undrar om det kommer något bra program på teven ikväll? Hmm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar