lördag 20 mars 2010

Going to Galway tomorrow

Imorgon efter jobbet kör jag alltså iväg till Galway. Risken för regn på måndag är ganska stor, men en sak jag har lärt mig om Irland är att man aldrig bör lita på väderprognoser till 100%! Ena minuten kan det ösregna och i nästa är solen framme igen, så jag är inte särskilt oroad.

Nu ska jag krypa till sängs och läsa vidare på Män som hatar kvinnor. Jag lovade mig själv att gå och sova tidigt idag, så jag ska försöka att hålla det löftet.

Just det ja, jag blev inbjuden på en drink till en av grannarna ikväll, men det smickrande erbjudandet tackade jag nej till. Trevlig är han, men jag är inte säker på om jag bör bli kompis med en kille på trettio plus, med en dödskalle-tatuering på handen, två schäferhundar och en motorcykel. Det är inte riktigt min grej, tror jag... eller vad tycker ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar