tisdag 23 mars 2010

Five weeks

Idag om fem veckor befinner jag mig i Finland igen. Om en och en halv vecka får jag besök av Sia i en vecka och sedan är det bara knappa två veckor kvar. Och jag vill inte jag vill inte jag vill inte lämna Irland! Jag måste komma tillbaka. Så enkelt är det.

Jag hade ett fantastiskt trevligt dygn över på västra sidan av landet. Galway med omnejd är andlöst vackert, och precis så som jag föreställt mig att Irland ska se ut. Dit vill jag åka igen! Tack till Anna för sovplats och sällskap!

Bilder därifrån ska jag försöka att uppdatera med så snart som möjligt, men jag hinner verkligen inte ikväll. Jag ska möta upp Sarah och Toni för ett kort besök på någon pub, och därefter tänkte vi hyra film och bara vara. Jag kommer inte att ha en endaste lugn stund de resterande veckorna, känner jag på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar