onsdag 3 mars 2010

Hip hip hurraaay again

Idag är det Michaela's tur att fylla 21 år! Du är också en underbar vän, som jag delar många fina minnen med, och jag håller tummarna för att det blir många fler i framtiden. Hoppas du får en suverän födelsedag, sötnos! Grattis!

Om några timmar får jag krama om min söta syster igen. Det förutsätter naturligtvis att hon hittar till rätt gate under sin mellanlandaning i Frankfurt på endast 50 minuter. Nu ska jag fortsätta städa upp i stallet och hoppas att tiden går snabbt förbi!
Det lär knappast bli särskilt mycket bloggande de kommande dagarna, bara så ni vet. Med Petra på plats lär jag knappast ha tid för det.

3 kommentarer:

  1. Vilken fin bild på er två. :)

    SvaraRadera
  2. SV: Tack, tack, gillar den asmycke, men min stora rumpa gör att den blir lite kort ;)

    skorna e från nelly.com, de va inte så dyra så passa på att köpa :D

    SvaraRadera
  3. Oj tack så mycket Malin, jättekul att surfa runt och hitta nåt sånt här! Söööötis! <3

    Jag har förresten svaret på alla dina frågor angående hösten. Du kommer till Stockholm och så kan vi få hur många nya fina minnen som helst till! ;)Bra så!

    SvaraRadera