lördag 19 november 2011

22

Hipp hipp hurraaa till mig själv! Dagens bästa hittills var helt klart när min kusin Micaela och hennes dotter Moa ringde och sjöng "Jaa måddelera, jaa måddeleera" för mig, hihi.

Dagen har tillbringats på Malmö Ridklubb som hade hopptävlingar, och där hejade jag på Linn och Fendi ännu en helg i rad. Fortfarande inga felfria rundor, men de är duktiga ändå! Och hur coolt är inte det att hon har fått äran att hoppa med sin andra pålle i Globen på SIHS detta år?! Nästan kändis. Så på torsdag håller vi alla tummarna för att de går vidare från semifinalen, mmkay?
En annan kändis är den gamla landslagsryttaren Maria Gretzer, som även hon hoppade på MRK idag med två av sina unghästar. Lite häftigt är det allt när man stöter på ryttare på samma tävlingar som man läst om i Pollux och Min Häst i barndomen.

Nu har jag duschat och ska börja rota i garderoben efter tänkbara plagg att ha på mig ikväll, för det blir FEST. Först kommer Andréa hit och umgås en stund, och senare ska jag hänga med sötaste Närpesen Jennifer. Jag håller tummarna för en bra kväll. Humöret är iaf på topp. HURRAAAAY!

3 kommentarer: