torsdag 24 november 2011

And they're in!

De placerade sig på en fjärde plats i semifinalen och är därmed vidare till den stora finalen i Globen imorgon eftermiddag! Hurra för Linn och Lucky! Glädjen varade dock inte särskilt länge, när jag insåg att tjejen, som hon åkte upp till Stockholm med, fick bäras ut med nackkrage på bår och en skadad häst efter en rätt allvarlig omkullridning... Usch, det är verkligen ingen ofarlig sport vi håller på med.
Jag hoppas iallafall att Ida och hennes häst är okej, och så vill jag gratulera Linn och pålle och önska dem lycka till igen imorgon. Ännu en dag kommer jag alltså att behöva genomlida med nervöst darrande och hjärtklappningar. Phew, hur ska detta sluta...

Resultatlistan hittar ni HÄR.

2 kommentarer:

  1. Haha, precis - det är verkligen små häst på! Men det syns bara om man kollar nära... Men, som sagt, 300 spänn för ett täcke med 300g fyllning? Då skiter jag i hur det ser ut, haha!

    SvaraRadera
  2. haha jaa, men den går ju att använda, det är ju huvudsaken, hehe :D

    SvaraRadera