söndag 13 november 2011

Titta vad jag hittade i en gammal mapp...

Kopierade över några filmer från datorn till externa hårdskivan, och bläddrade samtidigt snabbt igenom lite gamla bilder. Tänkte visa er ett par stycken såna, if you don't mind?!

Först, en av de allra första bilderna på min älskade häst Geizer, och syrran i bakgrunden, i januari 2005, när vi köpte honom och han flyttade hem till Västervik. Vacker som få!

Och en till bild på min älsklingshäst, också från 2005 tror jag. Möjligen 2006. Kramar om.

Så en bild på två andra sötnosar, nämligen Anna och Mikki, från typ 2007! Gulliga små fjortisar. Hihi.

Sedan hittade jag en bild från Egypten 2007, här hade jag precis provat på att snorkla (för första gången i mitt liv) i Röda Havet. Fick dock massa saltvatten i munnen och gillade det inte alls. Men det var vackert bland korallreven.

Till sist, en bild på en sextonårig jag på Vörådagarna i juli 2006. Tagen typ nån timme innan jag fått de sorgliga nyheterna om min farmors bortgång.

Såja, det var allt jag hade att bjuda på! Det finns många fler bilder, men de tänker jag bespara er från. Inget att se ändå. Höhö.

1 kommentar:

  1. Ja det är grymt kul då någon säger lite vad man ska göra och så. Och ja, en kram ska han få av dig! Det är en Åsa som tränade mig och Cavat också, hon jobbar där vid tölby stall :)

    SvaraRadera