söndag 20 november 2011

Pipi i tassona

Godmorgon! Är fortfarande öm i fötterna efter allt dansande igår, men oj, vilken bra kväll det blev ändå... Började med att inleda vintersäsongen med lite spetsad glögg och diskussioner i sällskap av Andréa, och därefter tog jag mig ut till Möllevångstorget och Restaurang/Pub Möllan, där Jennifer, Micke och Alex väntade på mig med blomma och vin. Satte oss ner och drack, skrattade och åt sjukt god mat.
När vi var mätta och belåtna drog vi vidare till nattklubben Babel, där DJ'n John Dahlbäck spelade live. Herrejävlar, vad vi dansade, och så roligt och svettigt det var! Tack snälla ni för ert sällskap under kvällen, jag hade en riktigt trevlig födelsedag!

Nu återstår att se om jag får i mig lite frukost också... Det blir en slö söndag, misstänker jag. Skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar