lördag 27 februari 2010

Bocs Social

I've gotta say... fy tusan vad bra Bocs Social är! Grymt skön musik som man blir riktigt sprallig och glad av. Det går bara inte att stå still till deras låtar. Om jag gissar rätt så kommer detta nya band från Wicklow att vara glödande heta inom ett par år, för jösses, de har verkligen potential att bli riktigt stora! Gå in på deras MySpace-sida och lyssna; http://www.myspace.com/bocssocial, eller varför inte kika på Youtube; http://www.youtube.com/watch#v=et7Kv_6bxF4&feature=fvw.

And it was not only the band that was hot this evening... grrrrauh!

4 kommentarer:

  1. It waaaaas soooo damn amazing! i promise you i will become a huge fan :)
    They are so fantastic!
    But the best act was defenatly Ross's Song ;)
    His voice... omg!

    SvaraRadera
  2. Haha, bra kommentar Malin! Nä men tidigare har jag bytt header för jag vile byta, men hade ingen idé riktit, men idag fick jag en så jag ändrade! ;D

    SvaraRadera
  3. Du kan ha rätt. Bandet har potential att bli stora om det vill sig. Säkert en superkväll att se dem uppträda.

    SvaraRadera
  4. Får se sen om några år om jag hade rätt ;)

    SvaraRadera