söndag 14 februari 2010

Happy Valentine's Day!

Idag ska vi sprida kärlek, mina kära vänner. Själv tänker jag bidra med att ge extra mycket kramar och le extra brett. Mer än så kan jag knappast åstadkomma.

Dagen till ära vill jag passa på att räkna upp alla ni som har en extra kär plats i mitt hjärta. Det gör mig varm inombords när jag tänker på er och hur mycket jag saknar och tycker om er. Ni är guld värda och jag vet inte vad jag skulle ta mig till utan er!

Förutom hela min familj och mina djur så är det dessa personer som står på min VIP-lista:
Anna Forsberg
Sofia Mitts
Sofie Sandås
Mia Fagerholm
Michaela Wiik
Sara Backlund
Sofia Troberg
Cecilia Genberg
Daniela Åkers
Emelie Nyman
Evelina Lund

Ni är mina absoluta favoriter and I'll always be there for you! Om jag kunde skulle jag krama er allihopa supermånga gånger idag, men det kan jag inte, så jag hoppas att ni känner min kärlek ändå. Jag hoppas att ni får en underbar dag!

2 kommentarer:

  1. DU är bäst och underbar! Hoppas vi ses snart!! Saknar dig! <3

    SvaraRadera
  2. awwn söötis , du är också viktig ! <3

    SvaraRadera