torsdag 25 februari 2010

Hip hip hurraaay

Världens bästa Anna fyller hela 21 år idag! En finare och mysigare vän än henne får man leta länge efter, och jag önskar av hela mitt hjärta att jag kunde vara hos dig idag för att ge dig många bamsekramar på din födelsedag, för jag saknar dig något otroligt. Det kan jag dock inte, så jag får bara hoppas att din dag blir speciell och bra, för det är du värd. Grattis!

Om några timmar lastar vi in hästen i transporten och åker iväg till Boswell. Nu börjar jag nästan bli lite nervös! Det var jag inte förrän nu, och när alla försäkrar mig om att det nog kommer att gå bra, i hopp om att ha en lugnande effekt, så blir det bara värre. Mitt mål är att rida in på banan med ett leende, ta mig runt banan utan att rida fel väg, och sedan rida ut igen med samma leende. Wish me good luck!

2 kommentarer:

  1. Men sötnos, nu blev jag alldeles rörd! SAKNAR DIG SOM BARA DEN! Hoppas verkligen vi ses snart <3

    SvaraRadera