lördag 13 februari 2010

Sunny Saturday morning

Godmorgon mina kära vänner! Solen skiner, fåglarna kvittrar och det är lördag. Jag tillbringar morgonen med att måla trädgårdsmöbler, men tog nu en liten kaffepaus. Målfärgen tar snart slut, så då blir jag tvungen att hitta på något annat att göra.

Igår kväll for jag och Sarah ner till Bridgewater Shoppingcenter i Arklow och fördrev lite tid. Drack en smarrig Caramel Latté på Costa Coffee och gick runt i klädbutiker och suktade efter allt fint som vi ville ha, men inte borde köpa. För min del blev det endast ett vitt linne (för alla de jag äger har fläckar som inte går bort i tvätten, snyft) och ett par tights från River Island. Jag har svårt att låta bli att öppna plånboken då jag hittar massa fina kläder och prylar... Shopaholic? Bara lite kanske. Skulle kunna vara värre. Jag lät dessutom bli att köpa ett par ursnygga svarta boots som jag hittade på Tesco (!) för endast 23€. Strongt gjort av mig.
När alla klädbutiker stängt gick vi på bio och såg Valentine's Day och käkade popcorn. Helt okej film, men det blev nästan lite för mycket av det "goda".

Ikväll ska jag städa, städa och städa lite till, och imorgon kväll ska jag festa. Yaay!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar