tisdag 2 februari 2010

Go ahead and say goodbye, I'll be allright

Att äta tortillas igår kväll var som att dö en smula och komma till himlen. Gudomligt gott! Sarah och jag vräkte i oss tre på var samtidigt som vi tittade på Slumdog Millionaire. Vi fortsatte sedan med att titta på Definately, Maybe (med världens snyggaste Ryan Reynolds i huvudrollen, yummie) och med de två filmerna var kvällen fulländad och mitt sällskap åkte hem till sitt.

Nu tänkte jag ta en dusch och därefter bege mig in till Wicklow town och handla lite mat. Kylskåpet ekar tomt igen. Det blir nog även lite kinesisk hämtmat, eftersom jag inte känner mig lockad att koka något själv idag.

Förresten så hörde M aldrig av sig igår som han lovat göra, så det blir ett nej iallafall, tror jag nog. Som jag tidigare nämnt så är vissa människor inte värda att slösa energi på. F-ck that.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar