torsdag 25 februari 2010

Tävlingsdebut

Denna kväll deltog jag alltså i en liten hopptävling i Boswell, och mitt personliga mål avklarades galant! Jag hoppade först banan (på 14 hinder) på 80 centimeter, och fick en double clear round, vilket gav mig en rosett! Yay! Alla som deltog (vilket inte var särskilt många, sju stycken kanske) och gick felfritt fick rosett, för det var bara träningstävling, men ändå.
Andra rundan var runt 90 till 100 centimeter, och där hade vi en rivning, men lika glad för det är jag. Roligt var det, och nu är jag verkligen stolt över både mig själv och hästen!

Sarah kom med och filmade, så jag lyckas kanske få upp en film på det så småningom också. Nu ska jag krypa till sängs, för jag är rysligt trött. Mera ridning imorgon, och sedan är det helg och då får jag ta det lite lugnare igen... phew. Hurra för mig och duktiga pållan Victoria's Secret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar