torsdag 4 februari 2010

I could make you happy

Vilken otroligt jobbig dag det har varit idag.
Jag vaknade upp till ösregn ute, vilket alltid drar ner på humöret. Inledde morgonen med en hopplektion på ridplan, och det gick uppåt helvete och chefen var besviken och jag var besviken på mig själv. Resten av dagen motionerade jag tre hästar till i regnet, och strök lite kläder och dammade och jobbade lite övertid, bara för att det var så mycket att göra. Usch.
Nu tänker jag krypa ner under täcket och titta på American Idol, och sedan försöka sova och hoppas på solsken igen imorgon.

Och denna låt är så himla fin.

3 kommentarer:

  1. 3 hästar till? Har ni 4 i arbete nu?

    SvaraRadera
  2. Vickan, Suzie, Tayto och så för tillfället även Kate... :S de blir liksom nästan lite för mycke för bara en person de, PLUS att ja då ska måst hinn me nå hushållsarbete därimellan också.

    SvaraRadera
  3. Whatever. i make u happy :P

    SvaraRadera