fredag 12 februari 2010

Less than three weeks left

Som vanligt tillbringar jag min lunchpaus med att bläddra runt på Facebook och olika bloggar, och idag tänkte jag också vara aktiv och skriva ett blogg-inlägg myself! De senaste dagarna har jag varit lite lat med det.
Igår kväll körde jag upp till Sarah och tittade på film med henne. "I Love You, Beth Cooper" och "Love Happens" blev det. Käkade massa glass och godis och hade en riktigt trevlig kväll.

Hopplektionen idag gick helt okej. Bättre än förra gången iallafall och det blev inga besvikna miner, så jag är nöjd. Efter att ha ridit båda hästarna plockade jag undan hindren på ridplan och dammsög chefens hus och dammade lite hyllor. Eftermiddagen ska ägnas åt att longera ponnyjäveln, tvätta sadel och träns, gosa med sötfölet, kratta grus, tvätta vattenkoppar och allt detdär som jag vanligtvis gör. Sedan är det helg och det betyder att det blir lite lugnare! Skönt.
På söndag får vi besök av två tjejer som ska intervjuas och provrida för att sedan eventuellt ta över mitt jobb här i slutet på april. Ska bli spännande att träffa dem och se om de duger till något!
Ja, och så är det ju alla hjärtans dag också. Hur ska jag fira det? Gå ut och dansa kanske? Vad gör man som singel på årets mest romantiska dag?

Det är mindre än tre veckor kvar tills min älskade lillasyster kommer hit på besök nu. Jag längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar