måndag 15 februari 2010

Mojito utan mynta

Det blev en riktigt trevlig söndagskväll igen och som omväxling blev det även efterfest. Resultatet av det är att jag nu är j-vligt trött. Jag träffade handendärsötafrånBBshoppen igår på puben, och han bjöd på en drink och jag bjöd på en tequila shot och vi pratade och nu vet jag lite mera om honom! Hihi, yes! Han sa att första gången han såg mig i hans butik så hade jag ett speciellt sken om mig, och då blev jag glad. Känner mig som en fnittrig fjortis som spanat in en gullig kille, men vad gör det. Han har flickvän dock... fast vi bytte telefonnummer iallafall. Yes igen! Undrar när jag ser honom nästa gång... hihihi. Okej, skärpning nu, inte kan jag ju bete mig på detta viset.

Idag körde jag och Sarah ner till Gorey och traskade runt lite, efter att först ha tillbringat hela morgonen i sängen. Skönt att sova. Och nu är jag så trött igen så jag tror jag ska krypa ner under täcket och sova mera. Har inte alls lust att jobba imorgon, men elämä on.

4 kommentarer:

  1. IIikk va kul :D ja vill också va fjortisfnittrig :D

    SvaraRadera
  2. ooh sånt är alltid kul! Och tro mig, flickvänner brukar inte hindra dem alltför mycket ;) Go girl!

    SvaraRadera
  3. Haha, sluta nu, int kan ja ju börja inbilla mej saker som int kommer att hända nu int ;) :D

    SvaraRadera