onsdag 17 februari 2010

What if I went over to Wales for the day

Började smida planer i mitt huvud idag. Det är mycket resor på gång nu; för det första så hade jag tänkt boka flyg hem till Vasa idag, till den 27:a april, så att jag är hemma lagom till Valborg. För det andra så ska familjen jag jobbar för resa iväg till varmare breddgrader i början på april, så om någon känner sig manad att besöka mig här i Wicklow då, så är ni varmt välkomna! För det tredje så är det bara två veckor kvar tills jag plockar upp min syster från busshållplatsen inne i byn och för det fjärde så borde jag utforska andra delar av Irland innan jag själv åker hem igen, såsom t.ex. Cork och Galway. För det femte och sista så kostar det bara 30€/pps att åka över med färjan till Wales från Dublin och det får mig att överväga en dagstripp till the United Kingdom på en av mina lediga måndagar. Vad sägs om det?

2 kommentarer: