tisdag 2 februari 2010

Lillasyster på besök om en månad

Min älskade syster kommer på besök om en månad! Wee! Hon anländer den tredje mars, en onsdagskväll, och åker tillbaka måndagsmorgonen den åttonde, så vi har fyra hela dagar på oss att umgås. Jag längtar så himla mycket efter min lilla söta unge så jag nästan går sönder, och ser fram emot att få dela mitt liv här med henne i några dagar. Vi tänkte bland annat shoppa och festa lite i Dublin, och så måste jag självklart guida runt henne i Wicklow.
Innan hon sedan hoppar på flyget hem igen så blir jag tvungen att skicka med en hel del av mina kläder och grejer härifrån med henne i hennes väska, för jag kan omöjligen få med allt jag har här i endast en resväska sedan när jag kommer hem. Jag har nog shoppat lite för mycket...

1 kommentar:

  1. Ååh va kul :) syrran på besök e ju nog nånting att se fram emot. min kommer också, dock först i april, men iaf :)

    SvaraRadera