tisdag 23 november 2010

Busy day

Förlåt så mycket, jag vet att jag inte bloggat alls på hela dagen, men jag måste ursäkta mig med att jag faktiskt haft annat för mig! Kom nyss hem från en repetition med kören i Caroli kyrka. Rösten svek mig i vissa toner, så nu har jag köpt halspastiller och ska försöka kurera halsen tills konserten på fredag. (Alla som bor i Malmö måste komma till Caroli kyrka på fredag kl. 19:30 för då har vi i Malmö Studentkör vår julkonsert!)

Jag tog bussen ut till stall Lindgården i Södra Sallerup på förmiddagen, och mockade ett par boxar och red ut ensam en sväng på fullblodskillen. Jag blev blöt och kall av regnet, men det var ändå väldigt trevligt och skönt.

Nu ska min rumskompis Veronica visa sin nya Lanvin-klänning från H&M! Så spännande! Och så snöar det i Malmö. Riktig snö denna gång, och inte bara snöslask. Mysigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar