torsdag 18 november 2010

I'm still smiling

Jag är så jävla glad nu så ni förstår inte! Min älskade kusin Micaela har idag fått sitt andra barn; en till liten flicka, och jag är så otroligt lycklig för deras skull! Jag längtar till julen då jag kan få träffa lilla familjen igen. Grattis!

När jag sedan kom hem från bion väntade ett rosa brev på mig, från min älskade Anna, som hade rimmat så fint, min födelsedag till ära! Tack vännen, jag log stort och fnissade lite när jag läste det. Du är bäst.

Och män är svin, men tro fan inte att jag tänker sänka mig till samma nivå som han, genom att kommentera hans bristande klädsmak eller ölmage. I'm better than that. (Oh, whoops, guess I wasn't!) Han blev minsann av med mig, men han sårade mig inte. Faktum är att jag inte hört något så patetiskt och fånigt på mycket, mycket länge. But hey, thanks for letting me know, eh! Frågan är då bara om det räknas som en "bra" orsak att dissa mig, bara för att jag har ovanan att bita sönder mina naglar. Hmm.

Nu borde jag absolut läsa klart kapitlen ur Global Media Discourse. Inga fler "jag-ska-bara-kolla-Facebook-först". Bara en riktigt snabb titt, SEDAN ska jag läsa, ok?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar