måndag 8 november 2010

It must have been a dream

Detta är första morgonen jag vaknar upp och finner att det är frost på gräsmattan utanför. Jag är inte helt hundra på om jag tycker att det är okej eller inte. Fast lite fint är det ju.

Ska nu ta bussen ner till S. Sallerup och åka och provrida ett fullblod, får se hur det går. När jag gjort det ska jag plugga, plugga och plugga lite till (deadline idag, blä) och senare på kvällen ska jag sjunga lite julsånger med kören. Därefter ska jag slänga mig på soffan/sängen igen och fortsätta fundera över huruvida allt var en dröm, eller om det faktiskt hände på riktigt.

2 kommentarer:

  1. Det var på riktigt, det var det :D *hoppar upp och ner*

    SvaraRadera
  2. Malin! Vi har en del uppdateringar å göra på onsdag känner jag, har varit ett långt lov! Skypea mig när du sätter dig å börjar plugga. sitter på bibblan nu å gör ett försök till att komma igång

    SvaraRadera