söndag 17 april 2011

29°C på balkongen

Helt okej väderprognos för Malmö, om ni frågar mig. Jag vill inte klaga, men om det kunde blåsa lite mindre till nästa helg så skulle det vara fantastiskt! Nu ska krapula-jag gå ut och sätta mig på balkongen. 29°C i solen betyder att bikinin och shorts får åka på i ett par timmar. I'm lovin' it!

Mycket trevlig kväll igår förresten. Vi satt uppe och pratade och drack cidern från Tyskland till fem på natten/morgonen! Jag kände mig nästan som en yr och glad sextonåring igen när jag cyklade hem i den ljumma aprilnatten.

2 kommentarer:

  1. Lite avis är jag på ert fina väder. Nå, hur smakade fläder-cidern då? Tumme upp eller ned?

    SvaraRadera
  2. Flädercidern var en positiv överraskning! Definitivt en tumme upp! Bör avnjutas iskall dock :)

    SvaraRadera