onsdag 13 april 2011

När landet kom till stan

Denna gråa dag har jag tillbringat i bästaste Linn's sällskap, och denna gång var det hon som hälsade på mig och inte tvärtom! Jeej! Vi har lunchat, provat kläder, shoppat (lite), fikat, pratat på om blommor och bin och dittan och dattan, och traskat runt på gatorna i Malmö stad. Linn har nog sett fler människor denna eftermiddag än vad hon ser i Ljungbyhed på ett helt år, höhö.

Alltid lika roligt att vara med dig, snygging! Tack för besöket och välkommen åter! :*

Visst blev hon fin i det röda Dior-läppstiftet vi provade inne på Åhléns? En tiopoängare!

Glad jag idag. Notera att det numera är läderjacke-väder i Skåne! Gött.

6 kommentarer:

  1. blommor å bin? satt ni å snackade om hur barn blir till alltså ;)

    SvaraRadera
  2. haha, ja eller sex och sånt, med andra ord ;) men man kan ju inte skriva ut helt öppet i bloggen att vi snackat om sex; mamma läser ju!!

    SvaraRadera
  3. svar: ja, kolla på den! :D nej, va gulligt, visa bild på den? hihi :D

    SvaraRadera
  4. sv: nej jag vet, jag försöker unvika att lägga upp bilder så men det är så vårt (a)

    SvaraRadera
  5. haha men jag tycker bättre om svenska program, vet inte varför, haha :D

    SvaraRadera