torsdag 14 april 2011

Hit the road

Vet ni vad jag längtar efter just nu? En roadtrip. Vart som helst och med vem som helst, så länge jag får ha musiken på full volym och sjunga med allt vad det går. Bara köra runt i naturen och landskapet och njuta av livet och friheten.

Det är en av de få sakerna jag saknar att inte ha, nu när jag bor här i Malmö. En egen bil som tar mig dit jag vill och när jag vill.

Bild från maj 2010, på väg hem genom Österbottens skogar, körandes i min Opel i högsta tillåtna hastighet, med musik dånandes ur högtalarna.

1 kommentar:

  1. Åh roadtrip är ju det absolut roligaste som finns! Jag är just nu ute och åker kors och tvärs genom Mexico med buss, men det är ju på något sätt inte riktigt samma sak som med bil! Skulle verkligen inte tacka nej till en redig roadtrip. Tvärs över USA vill jag köra, hehe. Det vore något.

    SvaraRadera