måndag 11 april 2011

Soooooool

(Ursäkta den mycket fantasilösa och tråkiga rubriken, men det är allt vad min hjärna lyckas åstadkomma idag.)

Vilken fantastiskt trevlig eftermiddag det blev! När smärtorna avtog cyklade jag iväg till Rönnens bakgård, där jag och Ulrika sedan la ut filt på gräsmattan och la oss ner och pluggade i solskenet. Obeskrivligt skönt att ta av sig lager efter lager och sola armar och mage, samtidigt som jag lärde mig lite mer om de olika ordklasserna och dylikt. I ungefär en och en halv timme låg vi sedan där och myste, innan vi gick till Willy's och handlade cola, choklad och ingredienser till middagen som jag lovat fixa till. Bra blev den, och när jag var mätt fick jag skynda vidare till Orkanen och sjunga lite opera med kören. Fina grejer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar