söndag 10 april 2011

Trötter

Jag är trött. Riktigt jättetrött. Sådär superjättetrött så att jag nästan mår illa och ögonlocken känns som om de vägde minst ett kilo var. Hur ska jag råda bot på det?

Termometern visar som bäst en fantastisk temperatur på hela 19 plusgrader, och jag vet att jag borde gå ut på en promenad och tanka lite solsken och syre, men jag orkar ju inte. Dessutom har jag bestämt mig för att dammsuga rummet och vika ihop kläderna jag tvättade i fredags. Och så måste jag plugga lite och försöka lära mig de olika ordklasserna i den engelska grammatiken. "Jeej".

Mommo ringde nyss, till min finska nummer, vars simkort ligger i min gamla telefon som jag av en ren slump råkat starta upp för cirka en kvart sedan, bara för att. Det var ju trevligt!

Dags att städa!

1 kommentar: