onsdag 6 april 2011

Whoops, I forgot to tell you about...

Ojdå, jag glömde visst bort att berätta vad jag tyckte om filmen, The King's Speech, som jag och tjejerna såg i förra veckan! (Fick en liten kommentar som påminde mig, hehe.)

Det var en jättebra film, i mitt tycke. Väldigt gripande, rörande och sorglig, samtidigt som den har ett tydligt budskap om att ingenting är omöjligt, så länge man har rätt inställning till utmaningarna. Lite rolig var den också. Att skådespelarna i huvudrollerna gjorde ett lysande jobb är även det något som spelar stor roll i bedömningen. Jag satt koncentrerad och fängslad under hela filmen, och fällde även några tårar, vilket måste betyda att det är en bra film! Jag rekommenderar den starkt!

Mina tre fina klasskompisar (fr.v. Jessica, Emma och Ulrika) i full färd med att provsmaka caesarsalladen vi (eller mest Emma; tack för det, snygging!) fixade till under vår myskväll i torsdags. Varför de sitter med handdukar runt håret? De färgade det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar