måndag 10 januari 2011

Gekås Ullared

De flesta bloggare har gjort någon form av årskrönika eller såhär-var-mitt-2010, och nu undrar jag då om även jag borde göra något liknande? En lista på hur mitt år har varit? Det kunde ju bli rätt intressant, inte minst för min egen skull.

Käkade nyss en supergod rödbetssoppa som min roomies mamma kockatde ihop tidigare idag, så nu är jag mätt och belåten och redo att hoppa på bussen och åka ut till Sjöbo där Anso sedan plockar upp mig. För imorgon blir det Ullareeeeed! Spännande!

Och jag är fortfarande snorig och sjuk med ett bultande huvud, men det skiter jag i. Jag vill inte sitta hemma. Får nog springa via apoteket och köpa lite värktabletter. Det får duga, tills vidare.

3 kommentarer:

  1. Awww tack Malin! <3
    Jag växte mycket som ryttare när jag fick Mach, det har jag verkligen märkt :)))

    SvaraRadera
  2. ja gör en sån! :)

    SvaraRadera
  3. oj du måst berätta om ullared sedan! har ju varit massa jåmas om det sedan wahlgrens pernilla såga stället totalt ;).

    SvaraRadera