torsdag 20 januari 2011

Thursday is a good day

Jag har vårkänslor idag. Solen skiner, det är klarblå himmel och ett par plusgrader, marken och vägarna är torra och snöfria, och dagens lectures i skolan var väldigt givande och inspirerande som vanligt! Dessutom har jag nu helg. Ingen skola förrän på tisdag, även om jag bör fixa och läsa en del grejer innan det. Jippii! Och imorgon ska jag plocka upp Cecci vid busstationen! Kan det bli bättre?

Drack nyss te ur min fina Iittala kopp (se första bilden), som jag fick till julklapp av min kära roomie och hennes familj. Ikväll ska hon och jag gå på nån slags modeshow på KB, så det blir säkert skoj. Tjohoo, I'm so happy today!

1 kommentar:

  1. Jeeeiii jag har också vårkänslor (sick! det är liksom januari...) och jag längtar så tills imorgon! gooodie goodie

    SvaraRadera