tisdag 11 januari 2011

Mitt 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? En hel del, jag flyttade till Malmö till exempel.

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Jag avger aldrig nyårslöften för jag lyckas aldrig hålla dem.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Min kusin fick sin andra dotter dagen innan min födelsedag!

4. Dog någon som stod dig nära?

Nej, och tur är väl det.

5. Vilka länder besökte du?

Året har varit uppdelat i tre lika delar i tre olika länder; Irland, sen hemlandet Finland och slutligen Sverige. Och så blev det en nyårsresa till Tyskland också!

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?

Kärlek, kärlek, kärlek... och kanske lite mera pengar?

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

27.4 - en sorgens dag, och 28.8 - början på en ny period i mitt liv.

8. Vad var din största framgång 2010?

Jag började plugga igen! Och sommarjobbade på VBL.

9. Största misstaget?

Att lämna Irland?

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Njäe, bara nån liten förkylning.

11. Bästa köpet?

Hmm, vet inte.

12. Vad spenderade du mest pengar på?

Kläder, mat, sprit, resor, nöjen och framförallt hästen.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Att jag blev antagen till Malmö Högskola!

14. Gjorde någonting dig riktigt ledsen?

Jo, jag flyttade hem till Vasa igen och övergav världens finaste Irland.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Det var väl ungefär samma.

16. Vad önskar du att du gjort mer?

Tagit för mig av chanser och vågat satsa och tro på mig själv.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Inget särskilt?

18. Hur tillbringar du julen?

Hemma hos föräldrarna, såklart!

19. Favoritprogram på TV?

Fastnade för Vampire Diaries... och fortfarande - Desperate Housewives. Och Bones!

20. Bästa boken du läste i år?

Det minns jag inte.

21. Största musikaliska upptäckten?

Eeh... vet inte.

22. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?

Njae, jag fick pengar till skor så jag var mer än nöjd!

23. Något du önskade dig men inte fick?

Nope, se ovan.

24. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Skola och sen middag och fest med några vänner.

25. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Tja, jag skulle ju gärna ha stannat kvar i land nummer ett...

26. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Jag vet faktiskt inte hur jag ska beskriva min stil.

27. Vad fick dig att må bra?

Vännerna och hästarna.

28. Vilken kändis var du mest sugen på?

Josh Duhamel. Och Ryan Reynolds. Och fortfarande Jude Law.

29. Vem saknar du?

Bo-Göran och Geizer!

30. De bästa nya människorna du träffade? Har träffat så himla många nya fina vänner sen jag flyttat runt detta år, alla är bra på sitt sätt!

3 kommentarer:

  1. This is too much for Google Translater :/

    SvaraRadera
  2. Fel svar på fråga 30. Borde varit: Emma och Ulrika

    SvaraRadera
  3. littleliten/emma, jamen ni hör självklart till eliten! det vet ni!

    SvaraRadera