onsdag 19 januari 2011

Seriously

Nu börjar allvaret och allt det tunga. Det är iallafall min reaktion efter morgonens information gällande vårterminen. De riktiga universitetskurserna sätter igång, och nu ska vi läsa 'English I', innehållande Academic Writing, Phonetics, Reading & Responding, samt Introduction to English Grammar. Men det ska nog gå vägen, på ett eller annat sätt. Jag ska fixa detta!

Efter skolan stack jag iväg till stallet och mockade sex stycken boxar, hämtade sedan in Bläddeprinsen, borstade bort hans lerinpackning och red dressyr på ridplan i ca 45 minuter. Jösses, vad det kändes i kroppen! Jag borde nog rida dressyr lite oftare, för att upprätthålla min platta mage och mina muskler. Jag blev riktigt svettig idag faktiskt. Skönt!

Nedan lite bilder från stallet idag, tagna med mobilkameran.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar