torsdag 20 januari 2011

Var är min Bo-Göran?

Ändrade planer! Modeshowen var tydligen igår, haha, så det blir inte av... men Veronika och jag bestämde oss för att dra ut en sväng på stan ändå och ta oss en drink bara för att. Med risk för att frysa ihjäl klär jag mig ändå i shorts! Vårkänslorna måste uppmuntras!

Och så en riktigt otrevlig nyhet hemifrån: min älskade Bo-Göran har varit borta sedan i tisdags! Alla Gerbybor (och övriga Vasabor också) som läser min blogg måste hålla utkik efter en helorange, stor, fluffig och långhårig katt! Okej?
Om, hemska tanke, han ligger någonstans och inte stiger upp, så syns han inte heller, eftersom det kommit en halvmeter snö i Vasa sedan dess... Usch fy. Kom hem nu, älsklingskissemiss!!

6 kommentarer:

  1. Vad fin du är! :)

    Och hoppas Bo-Göran hittar hem! Håller tummarna!

    SvaraRadera
  2. Nejmen Bogi. :( Koma hem nu! Kisikisi! Ja ska håll utkik här i gamla vasa ifall han tänkt häls på mej.

    SvaraRadera
  3. Usch, det är aldrig roligt när de försvinner. :(

    Hoppas han kommer välbehållen hem!

    SvaraRadera
  4. Nej verkligen inte! Dessutom har vi förlorat så många katter de senaste åren, så ännu en (som dessutom är MIN bebis) vill vi inte mista... :(

    SvaraRadera
  5. Hoppas din Bo-Göran kommer hem!Kram :)

    SvaraRadera