tisdag 11 januari 2011

Ullared in my heart forever

Då är det bekräftat; jag är numera ett stort fan av underbart billiga Gekås Ullared. Ni ska nu få en överblick av de saker jag köpt idag, efter min och Ansos roadtrip till varuhuset. Jag är mycket nöjd med mina inköp och ångrar (hittills) ingenting! Vi spenderade två timmar på avdelningen för hästsport, och två timmar i de övriga delarna, så besöket varade i totalt ca fyra timmar. Förvånande nog blev det aldrig tråkigt eller jobbigt.

Lite hårprodukter och kroppsrengöring slängde jag ner i vagnen, samt en tvättpåse, ett bälte och ett par säkerhetsstigbyglar (jag kunde helt enkelt inte låta bli, priset var oemotståndligt).

Sedan blev det stallkläder också! Ett par ridbyxor, en tröja, halsduk och så det nästbästa (och dyraste) av allt - jackan. Färgskalan varierade som synes inte särskilt mycket, men jag är fruktansvärt nöjd!

Och så till det bästa med allt detta, nämligen priset. Den totala summan för allt det ni ser på dessa två ovanstående bilder är ynka 915 kronor! Och som jag redan nämnde var jackan dyrast, och den gick på 239 kronor. Inte så konstigt att det är lätt att älska Ullared, eller hur?

5 kommentarer:

  1. sv: halllåååå, jag har ju tränat enda sen hösten :((( och innan deee

    SvaraRadera
  2. Om ja kommer ti Malmö ska vi som så ti OLLAREED!

    SvaraRadera
  3. Sia, he ska vi som så int alls he, för he e som så långt bort! Ungefär 250 km bort från Malmö, närman Gbg. Gar no säkert na bussar dit men int i helvete heller att vi böri far me na sånt. Får no ragg opp Anso me bil då isåfall oså betalar du bensan! :D

    SvaraRadera
  4. tuuri, släng dig i väggen! int för att jag är nån expert på hästsportavdelningen där, men jag tvivlar på att man kan få nå jackor och byxor för under 25 euro som faktiskt sitter snyggt om man shoppar där :). go ullared!

    SvaraRadera
  5. Tuuri e dyrt jämfört med Ullared, tror int ens de går att jämföra de två! Och de va int bara på hästsportavdelningen som jackorna var snygga, fanns jättemycke fint uppe på sidan för damkläder också! Rekommenderas varmt :)

    SvaraRadera