fredag 16 mars 2012

And so it has begun


En ful spegelbild för att bevisa att jag nu faktiskt har påbörjat mitt gymmande! Borde kanske schemalägga mitt tränande för att kunna se resultat tydligt (om det nu blir några), men jag vet ju inte riktigt vad jag håller på med egentligen så det får va' tills vidare. Svettig blev jag iallafall, körde mest ben och kondition idag, för just nu är jag ganska på noll vad gäller de flesta muskler. Skyndar långsamt, helt enkelt.

Innan gymmet var jag då på bio med Sara, och kollade på War Horse. Lipade inte så mycket som jag trodde jag skulle göra (jag är känslig, ok?), men satt med en tjock klump i halsen rätt ofta. En fin story och många fina hästar. Både vackert, brutalt och sorgligt på samma gång.

Nu ska jag duscha och sedan krypa ner under täcket. Skola hela dagen, och sedan ska jag köra lite gym igen, tänkte jag. G'nite sweethearts!

3 kommentarer:

  1. Jag tror också att det är ganska viktigt att man inte går ut för hårt med träning till att börja med. Hellre på en passlig nivå som man har möjlighet att öka från och känna att man mår bra. För träning skall ju va roligt och inte bara blod, svett och tårar. Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Va duktig du e Malin som har börjat gymma ! :)

    SvaraRadera