tisdag 6 mars 2012

Detta trodde jag inte om mig själv...

Nu ska ni få höra något som jag nog aldrig trodde om mig själv: jag funderar seriöst på att skaffa gymkort! JAG! Som är typ den lataste människan jag känner! Vet inte riktigt vad som flugit i mig, men all denna fritid tycks ha fått mig jäkligt motiverad på att bli fit och välmående, inte bara inför beach 2012, men även för min egen skull sådär generellt. Jag vill inte träna för att gå ner i vikt, men däremot för att få en lite fastare och starkare kropp.

Igår efter skolan åkte jag upp till Ljungbyhed igen, och drog iväg till gymmet vid flyget med bästa Linn (finns btw några bilder/videon från dagens träning på hennes blogg), som fick agera personlig tränare till mig (tack!!!). Så igår kväll körde vi lite olika träningar för benen och axlarna, och vid lunchtid idag gymmade vi igen, men denna gång var det ryggen och bicepsen som fick sig en omgång. Grymt tungt, men otroligt skönt att känna att kroppen och musklerna verkligen fick jobba! Nu är jag alltså väldigt motiverad till att fortsätta träna, även om mina ben värker och väger 500 kg styck.

Kollade lite snabbt upp Fitness24Seven, som har flera lockande erbjudanden och träningsmöjligheter, för bara 169 kronor i månaden. Det kanske vore något? Finns här någon bloggläsare som har erfarenhet av dessa gym? Bra/dåligt?


3 kommentarer: