lördag 17 mars 2012

Time for bed now

Idag har jag varit i skolan från 10 till 15, på föreläsning om grafisk design. Vår lilla och runda gästföreläsare från Malta, som för övrigt är väldigt rolig och inspirerande, använde sig av uttrycket "etcetera, etcetera" hela 40 gånger idag! Fast han sa det som "exetera, exetera". Ja, vi räknade, Caroline och jag!

Efter det har jag dessutom skrivit klart två texter till journalistikkursen, med deadline idag (såklart, jag får ju inget gjort förrän i sista minuten), och svettats på gymmet i en timme. Nu är jag jättetrött och ska sova. Stall och fest imorgon, är det tänkt, och om jag hinner och orkar kanske jag klämmer in ett till gympass där emellan.

Phew! Tycker faktiskt att jag har varit ganska duktig idag. Kommer säkert sova gott.

1 kommentar:

  1. Haha, I know! det är verkligen störtskönt, även om jag nästan tycker att det är lite pinsamt med den där riktigt breda värmländskan - de låter ju inte riktigt kloka, haha!

    Det går på ettan tror jag det var? Vid 8 eller 9 på kvällen någon dag, det är verkligen intressant!

    SvaraRadera