onsdag 14 mars 2012

Vem är jag och vart tog Malin vägen?

När har jag senast varit ute på en morgonpromenad, blandat med intervalljogg? Visserligen bara i ca 35 minuter, men ändå... Shit, känner verkligen inte igen mig själv. Nu har jag smaskat i mig en grapefrukt och ska byta om till stallkläder; dags för pållen att även han få sig en liten motionsrunda! Ingen sol idag, tyvärr, men man kan ju inte få allt.

Senare i eftermiddag ska jag hämta ut och aktivera mitt gymkort, och så bör jag hinna med lite plugg också. Om jag hinner så blir det även ett första gympass, även om det tar 24h på sig för kortet att aktiveras och kan användas för att komma in i lokalerna... Mycket att göra, but I like it! Woop woop!


3 kommentarer:

  1. Du är grym, fortsätt så!

    SvaraRadera
  2. Du får gärna dela med dig lite av den där aktiviteten! Jag borde sluta sitta och lata mig hela dagarna och börja motionera jag också :P

    SvaraRadera
  3. Maria - Plötsligt händer det! Min motivation kom nog ganska hastigt och lustigt också, så kanske det dyker upp lite sånt hos dig med snart :)

    SvaraRadera