torsdag 29 mars 2012

I ain't got no time for this shit

Fan också. Jag hade verkligen sett fram emot att skutta iväg och svettas på gymmet ikväll, men kroppen säger ifrån. Huvudvärk och trötta ögon, snorig och irriterad hals. Något säger mig att det kanske inte är en så bra idé att anstränga sig då... Så istället blir det vila och Friggs förebyggande och lindrande brustabletter mot förkylning för mig ikväll! Har trots allt hunnit vara lite duktig idag ändå, och pluggat i solen i ett par timmar. Fräknarna frodas och mår bra på näsan och i pannan, må ni tro.
Jag hoppas verkligen att det går över snabbt, för jag vill ju vara pigg och kry inför körlägret i Höör med MaSK i helgen! Dessutom har jag fått en jobbintervju för ett extrajobb på tisdag, och även det vill jag ju vara frisk till. Jag har inte tid att bli förkyld!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar