söndag 25 mars 2012

Nöjd som f-n!

Nöjd så in i helvete. Det är vad jag är nu. Dagens dressyrande på ridbanan med Bläddeprinsen gick så otroligt jäkla bra! En timmes dans, typ. Och det är inte ofta vi har såna dagar, vill jag lova er. Så vad lär jag mig av detta? Måste orka kämpa den där extra halvtimmen på ridbanan, för det är sååå värt det!

Blädde slappnade verkligen av och jobbade idag, bar upp sig själv och mig som aldrig förr. Det betyder att även jag kunde fokusera lite mer på min sits, och för första gången på länge kände jag att jag faktiskt satt någorlunda stadigt och korrekt i sadeln. Måste bara få ordning på mina flaxande skänklar och komma ner och om bättre. Mera såna här dagar hoppas jag på i framtiden! Nu är träningsmotivationen vad gäller ridningen tillbaka också! Hurraaa!

Dessutom skiner solen och jag hade en trevlig förmiddag med sen frukost hemma hos Marika, och nu ska jag iväg och pumpa lite på gymmet. Ska bara dricka upp kaffet först. (Min fjärde kaffekopp för idag, hehe.) Vilken bra dag detta är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar