tisdag 27 mars 2012

Four weeks left until departure

Today is an awesome day. Why? Because today there is exactly and only four weeks left until I'm back on my beloved green island. Ireland. FOUR WEEKS!? My body hurts of all the longing for it.
Almost nine whole days will be spent somewhere around in Ireland, starting with Wicklow and my old workplace/home. After that I'm planning to jump on a bus/train and travel southwest, to see some parts of the country that I haven't seen before. Then hopefully spend the last weekend of April in Wicklow town again, and before I go back to Sweden again, perhaps a day in Dublin? Haven't decided yet, not sure I will until I'm actually there. Live for the moment, or something. But it's only for weeks left now. Four weeks until I'm back where I left my heart.





1 kommentar:

  1. Jo, men har inte själv tyckt det har gått sååå som tränarna tydligen tyker, haha, men de har nog rätt, jag vet, så nu blir det ändring! ;)
    Just med transporteringen har jag försökt med Tobbe Larssons teknik och eftersom Matti lyder mig i alla andra situationer o jag inte behövt bli arg på honom någon gång så vågade jag inte riktigt bli det nu. Vi försökte med lina men han blev rädd och hoppade till sidan så han var näa o trassla i sig i den :S. Men jo, såg ju att jag måste bli riktigt arg för att få in honom när jag såg hur Lena gjorde, men tar lite emot att bil arg på honom när han är så snäll annars (förutom med lastningen, hehe). Att ha fram huvudet är inget problem med honom men han bara lägger av o står där fastfrusen på rampen och går halvvägs in, men får man honom ända in tar han godiset o sen rusar bakåt o ut. :/ Så jag måste ju ha dalta med honom eftersom det bara gått sämre varje gång med lastningen :/

    Men tack snälla rara för tipsen! Jo nog blir det bra, övning ger färdighet! :) kram

    SvaraRadera