onsdag 21 mars 2012

EMV Dressage Stable, Everlöv

Eftermiddagen spenderades ute i Everlöv i EMV's dressyrstalls fantastiska ridhus (länk till anläggningen här). Ylva tränade dressyr för Annette Fransén Iacobaeus och jag fotade och filmade. Den underbart vackra gården fanns mitt ute i ingenstans, omgiven av skog och åkrar. Önskar att jag kunde få bo så en vacker dag...

Anyway, jag bjuder såklart på bilder från dagen, när jag nu för ovanlighetens skull faktiskt tagit mig i kragen och redigerat dem. Börjar man inte dregla vid blotta åsynen av dessa härliga hästar...? Den maffiga fuxen heter alltså Ricardo TH och rids av Ylva Cappelin, och den blänkande svartingen heter Flower Song och rids av Camilla Larsson.

2 kommentarer:

  1. tycker e sir lite bekant ut.. int va e nån typ av stålverkstad el liknande på samma ställe? :P

    SvaraRadera
  2. Jepp, aaalldeles riktigt! EMV Stainless ;)

    SvaraRadera